jueves, 22 de mayo de 2008

4.TELEBISTAREN ERABILPEN PEDAGOGIKOA



Aurrean daukagun bideoa ikusten badugu, umeen atentzioa deitzeko ezin hobea dela konturatuko gara (helduentzako ere izan daiteke). Modu honetan, haurrei transmititu nahi zaien informazioaren zati handiago bat iristea lortuko dugu. Ahozko azalpenaz aparte, marrazki bizidunak eta musika erabiltzean, umeek disfrutatzea lortzen du eta honekin batera, ikaste prozesua interesgarritzat hartuko du.

Askotan, umeak ikastera behartzen dira eta agian arazoa formatoan egon daiteke. Hau da, nahiz eta liburu baten aurrean jarri, dagoena erakargarria ez bada, zaila izango da ikastea edota denboran zehar gogoratzea. Erakargarria baldin bada, ordea, informazioa errezago barneratuko du eta seguruenik behin baino gehiagotan ikusi nahiko du.

Laburbilduz: Gure blog-ean esaten dugun bezala, hezitzerako garaian ezin daitezke mugarik jarri eta heziketaren hobekuntza bilatu behar da beti. Hortaz, ez gaitezen itxi soilik irakatsi digutena irakastera, horrela akats berdina izango genuelako. Umeen hezkuntzaz hitz egiten dugunean, hobekuntzak ezartzeko aukera ez da existitzen, hobekuntzak ezartzeko beharra baizik!

No hay comentarios: